Hjem Fisketips Spillet Søgning Fisk Hjælp Bookmark and Share
Status
Du er ikke logget ind.
Login
Glemt dit password?
Opret mig
Nyheder
Nyheder ialt: 11753
Hvert fjerde danske...
90 kubikmeter sten...
Sjælden fisk fanget...
Nu tager regionen s...
Så skal der fiskes:...
Forskere skal ekspe...
Lystfisker om lakse...
Ørredsæsonen er his...
Fiskene bider på: S...
Forskere advarer: U...
Flere nyheder
Nyt sidste år
Ung mand fløjet til...
Træflis renser besk...
Efter to år: Gartne...
Fiskere ligger i kø...
Forsker skærper sin...
Vandscootere blæser...
Nam-nam: Lokal ål h...
BILLEDER: Fiskekonk...
Fin dag med fisk og...
Fiskere flyder i fl...
Artikler
Artikler ialt:138
Isfiskeri
Snør de flade - del ...
Der fiskes fra isbry...
Varulve på krogen
Esrum Sø
Fluebinding #6 - And...
RSS-Feeds nu (igen) ...
Fluebinding #5 - Whi...
Fluebinding #4 - Dub...
Fluebinding #3 - Sak...
Flere artikler
Dialog
Gruppe -> Målinger
Giv din mening til kende
Indlæg af: toolund d. 28-11-2007 13:42:22
Så er chancen der. Fiskerikontrollen er ved at lave en bruger undersøgelse om hvor tilfreds vi er med deres ydelser.

fd.dk

Kommentar fra: toolund d.28-11-2007 16:59:22
hvad så venner, husker i at bruge den mulighed i har fået foræret nu.

Kommentar fra: Johannesfluen d.28-11-2007 17:17:49
For en gang skyld har vi fået muligheden for ikke kun at brokke os indbyrdes over den manglende kontrol, her er en klar mulighed for at tilkendegive ønsket om mere kontrol.

Så let jer dog og gå ind på undersøgelsen, og giv så jeres mening til kende.

Muligheden er denne gang lige foran dem, som gider bruge et par minutter på sagen.

Kommentar fra: havnefiskeren d.28-11-2007 17:41:26
Underligt spørgeskema men nu er det da besvaret med et ønske om mere kontrol.

Jeppe - det skulle gerne være andet end storme og isvinter der kan sætte en stopper for det ulovlige fiskeri.

Kommentar fra: toraa d.28-11-2007 19:20:46
Hvis vi ikke bruger den mulighed der lægges op til her, er vi da selv skyld i resultatet.
Mvh toraa

Kommentar fra: toolund d.28-11-2007 19:22:15
helt rigtigt toraa

Kommentar fra: finndgh d.28-11-2007 19:32:47
Har forlangt meget mere kontrol ved kysterne, så vi kan komme efter alle de ulovlige fiskere der.

Kommentar fra: multi d.28-11-2007 19:36:41
Det helt fine ved denne her er at der mange steder er en rubrik til kommentarer, så det ikke ender i det sædvanlige ja, nej og ved ikke.

Kommentar fra: Johannesfluen d.28-11-2007 21:10:09
Man kan jo undre sig lidt over, at de ikke selv har fundet vej til de større lyst- og garnfiskersites, men så har vi jo heldigvis toolund til at klare opgaven her.

Det kan da kun anbefales, at man bruger denne mulighed.

Så kom igang med at besvare, hvis I ikke allerede har gjort det.

Et massivt ønske om mere kontrol vil jo slet ikke være helt ringe.

Kommentar fra: hoho100 d.28-11-2007 21:13:16
Mærkeligt spørgeskema, som ikke kan give det rigtige billede af deres effektivitet

Kommentar fra: Duetoft d.28-11-2007 21:17:18
Ja lad os få bugt med de pirat fiskere.. Det giver også bedre fisk til os andre stang fiskere hvis ikke vi skal fange de ulovlige garn hele tiden

Kommentar fra: finndgh d.28-11-2007 21:22:57
Duetoft
Ennu bedre at få ram på alle de ulovlige stangpiskere langs kysterne, det er vel 2/3 af dem der ville forsvinde.

Kommentar fra: Johannesfluen d.28-11-2007 21:34:44
Lad dog for pokker være med at lave en ny indbyrdes krig. Brug skemaet, uanset hvordan det nu engang er opbygget, til at markere et stort ønske om mere kontrol med alt fiskeri.

Skulle den komme, så tør man vel også håbe på, at de mange kontraverser også forsvinder. Det er da forsøget værd.

Kommentar fra: toolund d.28-11-2007 21:45:25
"suk" så kører den igen, igen, igen, igen.....

Kommentar fra: toraa d.28-11-2007 21:55:59
Helt enig Johannesflue. Det andet fører ikke til noget, lad os hellere gøre en fælles indsats mod det ulovlige fiskeri.
Toolund: Du har da ihvertfald forsøgt at undgå det, må indrømme at jeg selv efterhånden er træt af de ensidige angreb mod den ene eller den anden part.
Mvh toraa

Kommentar fra: Kystfisken d.28-11-2007 22:24:27
De spørger på et tidspunkt om hvilke andre opgaver de skal påtage sig. Lad nu vær med at skrive nogle. Sørg for at de holder fokus på kontrol af ulovligt fiskeri om det så er med stang eller net.

Kommentar fra: finndgh d.28-11-2007 22:36:07
Kystfisken
Der er vi ikke helt enig, jeg mener de skal påtage sig at opdatere og afmærke alt hvad der heder fredningsbælter, det er jo dem der skal kontrolere dem.

Kommentar fra: thorp d.28-11-2007 22:43:13
Rigtig go`ide med skemaet. her får vi muighed for at gøre opmærksom på div. problematikke

Kommentar fra: 318 rosenvold d.29-11-2007 00:01:21
PS Har nogle af jer prøvet at udfylde mere end en gang? Umiddelbart kan det lade sig gøre???? Registreres man ikke, evt. via emailadr. ELLER!!

Kommentar fra: mor d.29-11-2007 01:23:10
Hej med jer!!
ja så blev det skema udfyldt,og man kan gøre det flere gange,lidt underligt,men det er vel så ok hvis nogen har lyst til det SS
knæk og bræk til jer alle

Kommentar fra: hoho100 d.29-11-2007 06:33:02
Et dumt skema bliver da slet ikke bedre af at nogen udfylder det flere gange "dumt".


Henning



Kommentar fra: Johannesfluen d.29-11-2007 08:38:37
I min besvarelse af skemaet har jeg som kystfisker skriver forsøgt at fokusere på de emner, som jeg mener er væsentlige, nemlig

1.
Langt mere kontrol.

2.
Bedre og let tilgængelig oplysninger om fredningsbælter.

Ikke mere end det. Om FK er venlige eller ej, behøver man sku ikke påpege, det er logik på fjolleniveau.

Man er igang med at kortlægge fredningsbælter, og ifølge det jeg har fået oplyst fra Fiskeridirektoratet, forventer man stadigvæk at have kortene på nettet ved dette års udgang.

Når det er på plads, så bør man i egen interesse gå ind og kontrollere fredningsbælterne på de steder, hvor man tager ud. For bordet fanger.

Iøvrigt er man igang med en lave en ny bekentgørelse om fredningsbælter for de Sjællandske åer. Logisk eftersom flere og flere åer får havørredbestande.

Så pas på derude.

Men brug nu de få minutter til at markere jeres ønsker.

Fredningsbælter, som de ser ud nu,

fd.dk

Kommentar fra: Johannesfluen d.29-11-2007 08:48:06
Man kan finde den nye bekendtgørelse på denne adresse, som er vist i den nye udgave af billed- og reklamemagasinet Sportsfiskeren. Pokkers til lang adresse, men den er altså her,


borger.dk

Kommentar fra: trindel d.29-11-2007 09:18:45
Jamen, der kan vi som ikke har været kontakt med med dem deltage da vi i såfaldt opgir forkerte oplysninger.

Den eneste gang på året jeg er i kontakt med dem er når jeg betaler mit tegn og det kan jeg ikke få til at passe ind i deres spørgels skema.

Er det mig der ikke har fat i den rigtige logind eller er det dig fluen som vil lokke mig ud i uføre

Kommentar fra: toolund d.29-11-2007 09:21:51
Trindel, det er frivilligt om du vil deltage, ingen tvang overhovedet.

Kommentar fra: trindel d.29-11-2007 09:27:54
Det var IKKE det jeg spurgte om.

Kommentar fra: Johannesfluen d.29-11-2007 09:53:52
trindel, jeg er ikke helt med på, hvad du mener???

Selvom du ikke kan markere i "afkrydsningerne", at du ikke har mødt dem, så kan du jo blot skrive det i et af bemærkningsfelterne.

Jeg fandt da også spørgsmål, som jeg egentlig ikke kunne besvare, men teksfelterne kan nemt klare det ved en bemærkning.

Det er sku en enestående mulighed for at tilkendegive vores ønske om mere kontrol. Et eller andet sted i systemet, må budskabet vel gå igennem, om det hjælper, er vel svært ast sige, men så har vi i det mindste udnyttet muligheden.

Vi kan diskutere emnet i årevis, men her har vi muligheden for at markere vores utilfredshed med den manglende kontrol, så gør det dog.

Kommentar fra: trindel d.29-11-2007 10:09:36
Nja, jeg er principielt ikke for "mere kontrol" Svenske tilstand er ikke lige min kop the.
Det skal ikke forstås på den måde at jeg ikke kan tåle kontrol.
Det er dit valg at synes at der skal være mere kontrol, men det deler jeg ikke med dig.

Som boende i et område som har flere lag af fredninger som overlapper, og kontrol af disse, er jeg snart bleven alergisk for "mere kontrol" så der står jeg af.
ps. er selv kontrolør da jeg er strandfogde he-he
Men held og lykke med intiativet.

Kommentar fra: Johannesfluen d.29-11-2007 10:20:50
Trindel, med din baggrund undrer din udmelding mig godt nok, men det er naturligvis dit eget valg.

Vi har en lov omkring disse regler, kontrollen virker ikke, er beskåret, så overtrædelse forbliver stort set ustraffet. Rigtig mange ønsker mere kontrol, og samtidig er FK beskåret alvorlig meget.

Kun gennem mere kontrol har vi en mulighed for at undgå de mange overtrædelser, som sker dagligt. Jeg har mødt Fiskerikontrollen een gang i de mange år, hvor jeg har været lystfisker, og det var "kun" en foreningskontrol ved et Åløb. Det betyder, at jeg faktisk ikke havde behov for fisketegn bortset fra den ene gang. På mine kystture møder jeg meget ofte lystfiskere, som fisker i fredningsbælter. I nogle tilfælde er det ikke med fuld overlæg, men i nogle tilfælde overtræder man reglerne alene pga. den manglende kontrol. det samme gælder garnfiskeri.

Vi betaler gennem vort fisketegn til udsætninger, som så belastes af ulovligt fikseri. Om det er garnfiskeri eller stangfiskeri er underordnet, men kun gennem større kontrol kan det minimeres eller stoppes helt.

Derfor bruger jeg gerne de få minutter, som der skal til for at tilkendegive mit ønske om mere kontrol.

Det håber jeg så, at rigtig mange også vil gøre. Jeg elsker bestemt ikke kontrol, men det er nødvendigt, for at få stoppet ulovligt fiskeri.

Kommentar fra: sdanboe d.29-11-2007 10:57:37
Som det siges:
Tillid er godt. Kontrol er bedre

...Derfor mere kontrol af fiskere, hvadenten det er garn- lyst- eller sportsfiskere

Kommentar fra: trindel d.29-11-2007 11:05:39
Ja, jeg kan sagtens følge dig, jeg har/bliver grinet at når jeg fortæller at jeg indløser fisketegn hvert år til 250.- og jeg har ikke pt. skulle vise det frem.
Men vi har så mange myndigheder som ellers render her og tjekker os iøvrigt her på øen, så jeg er ikke for mere kontrol, det er rigeligt som vi har.
Jeg/ er iøvrigt ikke plaget af ulovligheder som invirker på vores amatørfiskeri.
Det er vandskeligt for mig at vælge i den her sag, men hvis jeg skal beskrive ulovlighederne som plager mig her på øen så er det ikke på søteritoriet det foregår.

Kommentar fra: Johannesfluen d.29-11-2007 13:07:51
Trindel,
jeg kan da alligevel læse om Læsø og fiskerikontrollen, så umiddelbart kunne det da nok formodes, at noget mere kontrol kunne være ønskeligt. HmHm...

sportsfiskeren.dk

Kommentar fra: U.H d.29-11-2007 13:48:15
Jeg har skrevet at jeg ønsker at fisketegnet til fritidsfiskere og lystfiskere sættes op og at pengene bruges plus en betragtlig ekstra sum bruges til øget kontrol af disse to grupper På lige vis. Mere synlig kontrol af de danske kyster året rundt, døgnet rundt ved alle tænkelige fiskepladser. Det skal ikke være muligt at snyde og de som vil snyde skal tages på fersk gerning og føle konsekvensen af at man har snydt. Uanset fiskemetode. Så kan de lære det de svin. Et jagttegn koster i omegnen af 600 kr og det synes jeg ikke ville gøre noget hvis et fisketegn kostede det samme. Det er et latterligt lavt beløb i forhold til det jeg i forvejen bruger på fiskeri og kan den øgede indtægt være med at skabe ordnede og lovlige forhold så betaler jeg gerne.

Kommentar fra: 318 rosenvold d.29-11-2007 13:59:23
TIL ALLE: Få svaret/sendt mening ind det er f.....e nødvendigt hvis de DORSKHOVEDER skal vågne op. U.H.´s idé om større gebyr er meget velkomment.

Kommentar fra: Johannesfluen d.29-11-2007 14:03:27
Enig mht. en prisforhøjelse, men hvor meget ved jeg nu ikke rigtig. En 2-3 gange op kunne det vel nok bære.

125 kroner er alt for lidt.

Kommentar fra: Johannesfluen d.29-11-2007 14:17:20
En øget kontrol ville sikkert også betyde flere fisketegn.

Iflg. Gallups undersøgelse i 1996, med tillæg af det formodede antal personer uden for 18-65 årige sagde man ca. 650.000, som havde fisket mere eller mindre.

Vi har så vidt jeg erindrer under 200.000 fisketegn. Lur mig om der ikke mangler en del.

Godt nok er der mange "kun" P&T-fiskere, men næppe den store difference.

Kommentar fra: Johannesfluen d.29-11-2007 14:18:12
PS. Og husk nu at deltage i undersøgelsen,


fd.dk

Kommentar fra: U.H d.29-11-2007 14:30:00
Hvordan er det nu. Skal man have statsfisketegn for at fiske i ferskvand?

Kommentar fra: Johannesfluen d.29-11-2007 14:42:19
Af samme årsag, som i saltvand :-)

Kommentar fra: sdanboe d.29-11-2007 15:09:58
Jeg er ikke sikker på at en forhøjelse ikke vil give flere anledning til flere der tyv-fisker. Men man kunne jo godt ønske strengere bøder og konfiskation af grej af dem der bliver hapset. Større indsats = flere penge i kassen fra dem der fisker ulovligt = flere penge til øget kontrol.

Sæt bare fisketegnet op til det dobbelte, eller lad det kun gælde 1/2 år for de 125,-.

Kommentar fra: finndgh d.29-11-2007 17:33:32
Lad os få prisen op, samt krav om at alle skal betale uanset alder og fiskested også P&T

Kommentar fra: multi d.29-11-2007 17:59:00
Der er ikke noget galt i at sætte prisen op på fisketegnet, tværtimod er det rørende billigt, hvis vi ser på hvad vi får for pengene.

Vi vil gerne have mere kontrol, helt fint, jeg er ikke et sekund i tvivl om at der mange steder kunne trænges til et grundigt eftersyn af de forskellige brugere.

Men indtægten fra fisketegnet går altså til fiskepleje, ikke kontrol, vi kan ikke sponsere et par hurtiggående både og 8-10 mand ekstra. Øget kontrol er vist desværre en politisk beslutning, så det kommer til at tage tid.

Kommentar fra: U.H d.29-11-2007 18:14:06
8-10 mand ekstra rækker jo som en skrædder i helvede. Der skal langt mere til hvis man skal dække 7000 km kyst. Og det skal der. Ved en ekstra pris for fisketegn kunne man måske få ekstra midler til kontrol og ikke kun fiskepleje.
Og fiskepleje kommer jo lidt af vejen af sig selv hvis man får fjernet alle de lovbrydere som fristes til at fiske indenfor fredningsområder hvad enten det er garn eller stang. Det kunne være nogen af de fisk som bliver fanget på den bekostning, rent faktisk når op i åen og yngler og der så kommer en øget bestand og at man dermed kan flytte en del af de penge der går til det til kontrol? Nu ved jeg godt det ikke kun er ørred det drejer sig om men det er vel i bund og grund den fisk vi helst ser får det bedre. Øget kontrol omkring åløb og fredningsbælter som det mindste, må være rimeligt at forlange.

Kommentar fra: jhn d.29-11-2007 18:33:35
U.H, du nævner, det ikke kun er fedtfinner, det drejer sig om - altså ifm. fredningsbælter. Hvormange fredningsbælter er IKKE etableret aht. fedtfinner. De kan tælles på een hånd - eller halvanden. Jeg ser med glæde, at der i udkastet til den ny betænkning vedr. fredningsbælter på Sjælland er taget hensyn til dette. Man påtænker at tillade bundmede i ex. Gilleje Havn og Køge Havn - på trods af et helårligt fredningbælte.

mvh Jan

Kommentar fra: jhn d.29-11-2007 18:38:02
Og vedr. "tyvfiskeri". Er det tyvfiskeri når farmand tager ungerne med ned på molen i sommerferien for at lære dem lidt om glæden ved fiskeriet mv.Skal vi virkelig kræver fisketegn til x*125 kr for et par timers ormebaderi om året?

mvh Jan

Kommentar fra: rekke d.29-11-2007 18:39:04
hej
ok det kan godt være at det er en god ide at sætte prisen op på fisketegn. men men.Men de ekstra penge der komme ind blive nok ædt op i admimnstration. for nu komme der jo flere penge ind i stats kassen og det kan jo godt give noget ekstra arbejdet syntes staten nok selv så de må nok få¨ansæt nogle fler.og der er jo også en del der i forvejen ikke indløse tegn de syntes måske allerrede at det er for dyrt som det er nu.. så mon ikke der er flere der vil springe op og faldned på at indløse fisketegn.hvis det bare blive sæt det dobbelt op.
hvis det feks som et forslag lyde på 600kr.det ville da udløse en borger krig.
syntes selv at vi få en del for de 125kr om året.
mene helle ikke at 300kr er for meget om året. bare de penge gå til de rigtige formål.
mvh.rekke

Kommentar fra: finndgh d.29-11-2007 18:46:16
jhn
Ja fisketegn til alle uanset alder, den far du omtaler må så indløse et dagkort til ungerne.
Det samme skal også gælde i P&T søer.

Kommentar fra: jhn d.29-11-2007 18:57:34
finndgh, jeg er ganske uenig.

Kommentar fra: 318 rosenvold d.29-11-2007 18:58:49
Holy Dusk: Et fisketegn til 20.oooUERO Incl. ordentlig kontrol vil ikke være af vejen.

Kommentar fra: toolund d.29-11-2007 19:11:59
nej nu stopper i sku" fiske tegn til børn og P&T.
Hold de unger uden af det. Her i efterårsferien have en lokal lystfiskerforening i samarbejde med skolerne arangeret lystfiskerdage. De fik en redningsvest på og en stang i hånden. Så blev der råhygget på havnen og fanget skrubber. Skal de poders forældre flåes for 125 kr. Fisketegn for at fiske i P&T. Skal man også betale hvis man vil fiske i guldfiskedammen i baghaven. Helt ærlig venner, kom ned på jorden igen.

Kommentar fra: finndgh d.29-11-2007 19:21:50
toolund
Nu fokuserer du på børnene, men hvad med dem over 65 hvorfor skal de gå fri, jeg skal have fisketegn uanset hvor gammel jeg er, burde det ikke gælde for alle uanset hvilken form for rekreativt fiskeri man dyrker.
Så je fisketegn til alle og alle steder og din guldfiskedam.

Kommentar fra: 318 rosenvold d.29-11-2007 19:26:27
finndgh: har heller aldrig fattet at de der er pensionister skal slippe billigere, ( det er ok at de slipper billigere med taxa, bus og tog) men f...... ikke med fiskeri, de har jo tid til at fiske mens vi andre arbejder, så der var bedre hvis de betalte mere end os, f.eks 40.000EUro.

Kommentar fra: finndgh d.29-11-2007 19:29:06
Ja og så sælger de alle de sorte fisk de fanger især dem fra P%T

Kommentar fra: toolund d.29-11-2007 19:29:31
nej den med pensionisterne forstår jeg heller ikke. Vil man fiske som voksen, så bør det gælde alle, både fritid og stangfiskere. Uanset alder.

Kommentar fra: jhn d.29-11-2007 19:30:18
Ku' man forestille sig, at man skulle købe fisketegn alt efter hvor mange redskaber, man ønskede at have ret til at benytte samtidigt?

Kommentar fra: 318 rosenvold d.29-11-2007 19:35:18
jnh: Fed ide pris pr. redskab ind med den.Nu begynder det at ligne noget.(selv om DUPOND og DUPONT vil protestere).

Kommentar fra: finndgh d.29-11-2007 19:38:40
Det gør vi fritidsfiskere jo allerede, vi giver det dobbelte og jeg ville ikke have noget imod at skulle give 500 hvis det gav bedre kontrol.

Kommentar fra: U.H d.29-11-2007 19:39:53
Ok så måske ikke 600 kr men lidt skal der da i kassen. Jo mange vil nok springe over hvis prisen stiger men så er jeg jo så naiv at tro at de penge jeg har givet ekstra går til kontrol og efterflg. konsekvens (lig med flere penge i kassen i bødeindtægter og salg af konfiskeret grej) for dem som ikke har fattet det er ulovligt at fiske uden tegn og dermed er problemet ikke eksisterende. ønsketænkning i know men tænk sig hvis det var sådan :)
Om børn eller ældre skal betale ved jeg sku ikke. Man kunne så lave en rabatordning for dem men i bund og grund ja skal de vel. i sær med de latterlige lave priser vi har nu. Hvem har ikke 125 kr?? eller 300 kr på et år for den sags skyld?
jeg gider slet ikke bevæge mig ind i den med at det bliver ædt op af administration. Jeg er så træt af det argument for ikke at betale lidt ekstra.
Nej der er sku nok ikke vilje til at man laver dette her tiltag for det er jo en ekstra skat/afgift og gud nåde trøste den der opkræver det iflg den siddende regering. Alt skal være gratis.

Kommentar fra: 318 rosenvold d.29-11-2007 19:40:22
finndgh: her snakker vi pr. redskab!!(garn)op med muffen kammerat.

Kommentar fra: jhn d.29-11-2007 19:48:49
Finndgh, fritidsfiskere betaler 250 kr årligt. Det giver ret til at fiske med 6 faststående redskaber (garn,ruser, krogliner mv). Derudover må fritidsfiskeren fiske med alle de stænger, han ønsker.

Jeg vil mene 125 kr årligt pr redskab er Ok. En stang monteret med alm. fladfiskeforfang (2 kroge) skal svare til eet redskab. En ruse = et redskab, et garn = et redskab, krogline med 100 kroge = 50 redskaber osv osv.


Kommentar fra: jhn d.29-11-2007 20:28:45
Sikken stilhed ............

Kommentar fra: finndgh d.29-11-2007 21:01:20
jhn
Den er jeg da med på, men er dem der ligger og troller med 4-6-8 stænger også det.

Kommentar fra: jhn d.29-11-2007 21:08:10
Det vil jeg tro.

Kommentar fra: toolund d.29-11-2007 21:14:12
NEJ vi er ikke, jeg fanger ikke flere fisk end ham der står på kysten med en stang. Men den har kørt til hudløshed og jeg er stået af allerede, men jeg mener at denne debat er ved at kører lidt af sporet. Det var en lille bøn om at i brugte jeres mulighed for at komme med jeres mening om fiskerikontrollen. Hvor er vi endt. For og imod fisketegn, med de sædvanlige stangsvingere og garnfiskere siddende i hver sin skyttegrav.

Kommentar fra: Aage Christiansen d.29-11-2007 21:15:32
Jeg har ikke nærlæst alle indlæg,men jeg mener at kan skimte en vis uenighed om undersøgelsen, og også at det er de samme personer der altid er på tværs og styrende,og kik engang op til hvad toraa skriver.Jeg er overbevist om, at i dette og i politik, har vi ikke en disse at skulle have sagt, det er helt klart en politisk finte,der skal se ud som om, vi har indflydelse.GU har vi da ej,de gør helt klart, hvad der passer dem,om vi så udfylder 1000 skemaer.
Aage

Kommentar fra: jhn d.29-11-2007 21:18:14
Hvis du troller rundt med 8 stænger, downriggere,liner, endegrej, båd, benzin og hvad ved jeg...... kan jeg sgu ikke se at en årlig afgift på kr 125 pr stang skulle virke urimelig.

Kommentar fra: finndgh d.29-11-2007 21:21:50
toolund
Der har du ikke ret, dette viser med al tydelighed at vi kan være i stue sammen uden at fare i hovedet på hinanden, der er enda tilg vi kan blive enige om.

Kommentar fra: finndgh d.29-11-2007 21:23:02
Der skulle stå, enda ting vi kan

Kommentar fra: rekke d.29-11-2007 21:26:21
hej igen.
nu gå dette indlæg som toolund.har sat igang ud på, om vi er tilfredse med fiskerikontrollen og deres indsats elle ydelse.og ikke om hvem der bruge flest fiske redskaber.det dreje sig om at komme aller de ulovligheder til livs.om det er de ene eller andet er så vidt ski.. ligemeget, bare vi få ram på dvs banditter.
så nu må det jo dreje sig om en fælles front. fra alle lejer.om at komme det til livs
knæk og bræk
mvh.rekke.

Kommentar fra: toolund d.29-11-2007 21:26:44
Nå.

Du skal logge dig ind, for at kunne svare eller lave egne indlæg.

Er du ikke allerede oprettet, kan du oprette en konto ganske gratis.

Top 10
saja2943
toraa2865
Jan R. Jensen2732
udland662705
simon agerholm2702
Hardy u2654
renefrh2650
ublabu2646
Bersaerk2639
bennylaarsen2638
Målinger
Fisk og Ferie
Tangeværket
Åernes tilstand i den nye struktur
Jagt
Konkurrence
Hornfisk
Grejindkøb
Fisketegnsmidler
Føler fisk smerte?
Fisketegn
Flere målinger
Links
Links ialt: 123
fiskeatlas.dk
Fly Fishing History
Steen Ulnits
The Complete Angler ...
Lystfiskeroplysninge...
Henrik Leth
Niels Vestergaard
Dansk Amatørfiskefor...
Gyllebomben
Brugernes hjemmeside...
Flere links
Kontakt